Friday 2 December 2011

diberi pilihan

Salam semua.

mood kerberadaan di bilik internet,Perpustakaan UiTM Segamat
tugas:mencari artikel bahasa Inggeris,kononnya tapi kerja lain yang dibuatnya.Itu biasa.

Kita sering diberi pilihan bukan?
seperti aku,aku punya empat pilihan biar aku terang kasi lebar dulu,yang pertama Nushamal ajak pulang ke rumahnya,kedua Syahas pula menghasut aku ke rumahnya juga dan ketiga Sanarus ingin mengajak aku berlibur di Melaka pula ataupun aku harus stay dalam bilik menghadap laptop dan berbaringan di katil yang empuk selama dua hari.

Ah buntu dan terus membuntu.Keliru dan kusut.

dah,aku dah start mengantuk dalam bilik internet ini,baik aku lari ke cafe untung-untung boleh mencekik roti canai cicah dengan kuah kari yang tak macam kari tu,kehkeh

bye dan aku masih buntu lagi nak ikut siapa.pilihan yang terlampau bagus dan buat aku riang dan tak terfaktab dalam kampus ini.

mimas yang sengal.syahas yang gila duit.nushamal yang mabuk bercinta.

No comments: