Tuesday 8 November 2011

Mereka dihati saya

Salam semua.


Mereka gadis semasa aku.Mereka gadis manja aku.Mereka gadis lawa aku.Mereka gadis cantik aku.Mereka gadis susah senang aku.Mereka gadis yang satu kepala dengan aku.Mereka ada dalam hati aku.Berapa banyak mereka daaa.

Pertama kali kenal di kelas hari pertama semester 1,sorang tu kenal masa minggu orientasi,lagi berempat kenal di kelas. Tak sangka kita akan menjadi kawan. Seorang berasal dari Johor Bahru,sorang Negeri Sembilan,sorang lain Selangor dan Kuala Lumpur. Walau berbeza negeri kami peduli apa. Lain-lain negeri buat kami lebih kuat untuk meneruskan persahabatan gegirl kami.

Aku pun tak ingat bila kitaorang menjadi begitu akrab,tarikhnya pun tak ingat.Tapi yakni persahabatan kami akan bakal menjelang setahun.Terasa baru je kenal dorang ni.Pertama keluar bersama-sama pergi bandar membeli barang.Tangkap gambar di tepi kedai Mc Dota sebab kedai tu unik bagi kitaorang yang first time menjejak kaki ke bandar Segamat. Aku rasa time tu kot kitaorang menjadi rapat dan menggila sesama.

Kitaorang gila berphoto,kitaorang gila karaoke,kitaorang gila travel tapi Malaysia je,hihi.Kitaorang suka berangan-angan,kalau berangan tu luar batasan tapi aku yang selalu yang kalau bab berangan paling gila dari dorang.

Aku sayang dorang,dorang faham aku,dengan dorang tempat aku ngadu,dengan doranglah aku menangis depan depa,dengan dorang aku gembira.Seriously aku rindu korang,tak sabar nak jumpa korang.Kenapa kita semua duk jauh-jauh?Buat Nushamal hati-hati ya di Sarawak tu.Jangan lupa ole-ole ya sayang!

Moga persahabatan kita kekal sampai bila-bila.Eheem sapa diantara kami yang akan berkahwin?Pertanyaan disitu,wa bet mesti Sanarus tak pun Nushamal,kehkehkeh.Lepchu guys!



Jangan rampas depa,hehe.

Lots of love,
MiMas yang kuat cengeng

3 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

ep! entah2 dia yang kawin dulu.. hahaha


imytdm! =imissutoodamnmuch

Anonymous said...

awwww so sweet lah korg ni..

aisyah hashim said...

sahabat.!