Tuesday, 26 July 2011

Kempen Senyum 1 blogger by Kimiez

Assalamulaikum w.b.t




Hi how are you? Wanna laugh? Aiyoo ni bukan virus okay. Kehkeh.
Berbalik pada entry ni,Mekdota pun nak join jugak Kempen Senyum 1 blogger by Kimiez.


Saja suka-suka nak join kempen ni. 


Nak join? Boleh aje.


Mula-mula follow tuan empunya blog Kimiez.


Next 
  • Linkkan dan buat entri bertajuk "Kempen Senyum 1 blogger by Kimiez"
  • Tepekkan banner senyum 1 blogger yang ader kepala cameleon tue kat entry korang
  • Sertakan gambar korang senyum dengan tagline korang berkaitan senyum (yang kreatif taw)
  • Tag 2 orang kawan yang buat korang tersenyum .





Gambar senyum-senyum yang kitaorang rasa okay adalah :




Tagline kami : Kalau senyum kan manis. Sweet gitu tauu. Jadi senyum Sokmo lah!!

Manusia yang bertuah untuk ditag adalah : 



due date : 31 Julai 2011. Apa lagi ayuh ayuh!!

byee!!

1 comment: